Úlohy a práce detí
Každý deň usilovne pracujeme.
V divadelnej dielni nacvičujeme divadielko podľa Válkovej básne Kúzla pod stolom, najmenšie deti pripravujú rozprávku Išlo vajce na vandrovku, veľké deti jednoaktovku Veľká cestovná horúčka.
Vo filmovej dielni točíme film (zatiaľ bez názvu) a fotíme, fotíme ,fotíme. Keď príde správny čas, všetko bude na webe.
V novinárskej dielni sme najskôr písali denníček – zážitky z každého dňa, a potom práce na zadanú tému – napr. “Ako nás vidia veci ?” a “Čo sa mi nepáči, čo ma hnevá ?”
Niektoré z našich novinárskych prác sú tu:
Moja cesta do Bratislavy
Návšteva v Slov.nár.múzeu
Hra na Cyrila
Nedeľa-Anamária
Nedeľa-Tamara
Pondelok-Anamária
Pondelok-Tamara
Utorok-Saňa
Utorok
Streda-Melinda
Streda-Monika
Téma : Ako nás vidia veci
Dávidova studňa
Jakubovo tričko
Patrícin rezeň
Peťove ponožky
Saňa- Loďka a raketa
Téma : Čo sa mi nepáči, čo ma hnevá :
Dobrý deň, posielame domácu úlohu:
Mne sa nepáči, keď pero mi prestane písať na vyučovaní. Ja mám nervy, druhé pero nemám a nikto mi nepožičia. A ja dostanem zlú známku. Čo mám potom robiť? Budem nosiť nie jedno, ale dve perá.
Anka Bordaš
Milá Anka,
trošku si si to zjednodušila. Postreh máš dobrý, aj problém si si vybrala zaujímavý, ale namiesto toho, aby si nám porozprávala príhodu o tom, ako sa Ti pokazilo pero a dostal zlú známku, len si nám oznámila, že sa Ti to stalo. Skús si spomenúť na situáciu, keď sa Ti to prihodilo.
S
—————————————————————————————————————-
Mňa hnevá to, keď nemám dobrú náladu, všetci ľudia mi lezú na nervy, a potom nechcú so mnou hovoriť. Čo robiť v takých minútach? Nedávať mi žiadne otázky a neznervózňovať ma. V týchto situáciách môžem uraziť iného človeka slovami, potom mi je ľúto, ale nie vždy sa to dá napraviť.
Beata Romančak
Milá Beata,
výborne! Je to úprimné, zrozumiteľné, dobre zdvôvodnené.
S
Melinda
Saška
Martina